Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia DELTA I (831_) 1.9 Turbo DS (831AB.021) (1986.10-1989.12) 80km » RH01-2045 reinhoch
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 1.9 Turbo Ds (831ab.021) (1986.10-1989.12) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2045 REINHOCH

RH01-2045 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2045
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2045
RH01-2045
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2045

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]177
Wymiar gwintuM10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]177
Wymiar gwintuM10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2045 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III, DS3 1.0-1.6D 09.09-
numery OEM:
CITROËN      381791
PEUGEOT      381791

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2045 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.