Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Daihatsu TERIOS (J2_, F7__) 1.3 VVT-i 4x4 (2005.11-???) 86km » RH01-2046 reinhoch
wybrany samochód: 
Daihatsu Terios (j2_, F7__) 1.3 Vvt-i 4x4 (2005.11-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2046 REINHOCH

RH01-2046 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2046
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2046
RH01-2046
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2046

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]210
Wymiar gwintuM14x1.5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]210
Wymiar gwintuM14x1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2046 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: RENAULT FLUENCE, GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III, THALIA III 1.0-Electric 06.06-
numery OEM:
RENAULT      485202710R

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2046 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.