Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 TD Syncro (1992.08-1996.04) 95km » RH01-2062 reinhoch
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 40-55 I Platforma / Podwozie (293-909) 2.4 Td Syncro (1992.08-1996.04) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-2062 REINHOCH

RH01-2062 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-2062
Końcówka drążka kierowniczego RH01-2062
RH01-2062
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-2062

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]100
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]100
Wymiar gwintuM14
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2062 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: RENAULT 11, 14, 18, 18 VARIABLE, 20, 21, 25, 30, 9, ESPACE I, ESPACE II, EXPRESS/MINIVAN, FUEGO, RAPID/MINIVAN, RODEO 5, SUPER 5 1.0-Electric 10.75-
numery OEM:
RENAULT      7701461141
RENAULT      7701461151
RENAULT      7701464151
RENAULT      7701469231
zamienniki:
43-0302
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-2062 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.