Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-4038 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4038 REINHOCH

RH01-4038 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4038
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4038
RH01-4038
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-4038

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M 14x2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4038 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: VOLVO 850, 940 II, 960, 960 II, C70 I, S70, S90 I, V70 I, V90 I, XC70 I 2.0-2.9 09.90-10.05

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4038 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-4038 producenta REINHOCH

VOLVO

271599, 3546268

numery OEM:
VOLVO      271599
VOLVO      3546268
zamienniki:
43-0429
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4038 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.