Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MERIVA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (X03) 1.3 CDTI (E75) (2005.04-2010.05) 69km » RH01-4052 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Meriva A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (x03) 1.3 Cdti (e75) (2005.04-2010.05) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-4052 REINHOCH

RH01-4052 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-4052
Końcówka drążka kierowniczego RH01-4052
RH01-4052
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-4052

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]225
Wymiar gwintuM12
Wymiar stożka [mm]14,3
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M14
Długość opakowania [cm]34,5
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]225
Wymiar gwintuM12
Wymiar stożka [mm]14,3
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M14
Długość opakowania [cm]34,5
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4052 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD RANGER 2.0D-3.2D 04.11-
numery OEM:
FORD      1727226
FORD      1920611
FORD      AB313289AA
FORD      EB3C-3289-BA
MAZDA      AB31-3289A-A
MAZDA      UC2M-32-280
FORD USA      1727226
FORD USA      1920611
FORD USA      AB313289AA
FORD USA      EB3C3289BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-4052 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.