Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER II Furgon (FD) 3.0 dCi 140 (FD0T, FD0S, FD2T, FD3S, FD8S) (2003.10-2006.10) 136km » RH01-5017 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 3.0 Dci 140 (fd0t, Fd0s, Fd2t, Fd3s, Fd8s) (2003.10-2006.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 REINHOCH

RH01-5017 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5017
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017
RH01-5017
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-5017

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]75
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]75

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, MONTEREY A, MONTEREY B 2.0-3.5 08.87-06.01
numery OEM:
OPEL      324058
OPEL      8944594810
OPEL      920374
OPEL      94419409
OPEL      97020954
VAUXHALL      324058
VAUXHALL      920374
VAUXHALL      94419409
VAUXHALL      97020954
zamienniki:
9534
brak
SIDEM
43-0099
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5017 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.