Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-5036 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 REINHOCH

RH01-5036 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-5036
Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036
RH01-5036
66.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-5036

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]187
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]16
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]187
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.75
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]13
Wysokość opakowania [cm]6
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]187
Wymiar gwintuM14
Wymiar stożka [mm]16
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]187
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.75
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]13
Wysokość opakowania [cm]6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: JAGUAR XF I, XF SPORTBRAKE, XK II 2.0-5.0 03.06-12.15

Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 ma zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 producenta REINHOCH

JAGUAR

C2Z5517

numery OEM:
JAGUAR      C2Z5517
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-5036 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.