Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LV10, LV12, LV521, LV321) (1988.11-1999.05) 154km » RH01-6022 reinhoch
wybrany samochód: 
Mazda Mpv I (lv) 3.0 I V6 (lv10, Lv12, Lv521, Lv321) (1988.11-1999.05) 154km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-6022 REINHOCH

RH01-6022 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-6022
Końcówka drążka kierowniczego RH01-6022
RH01-6022
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-6022

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]136,9
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]136,9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6022 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: JEEP CHEROKEE, COMANCHE, GRAND CHEROKEE I, WRANGLER I, WRANGLER II 2.1D-5.9 10.83-04.07
numery OEM:
JEEP      52005740
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6022 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.