Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen TRANSPORTER T4 Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL 2.5 TDI Syncro (1998.05-2003.04) 102km » RH01-6024 reinhoch
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Platforma / Podwozie (70e, 70l, 70m, 7de, 7dl 2.5 Tdi Syncro (1998.05-2003.04) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-6024 REINHOCH

RH01-6024 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-6024
Końcówka drążka kierowniczego RH01-6024
RH01-6024
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-6024

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintuM14
Rozmiar gwintu 1M12
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintuM14
Rozmiar gwintu 1M12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6024 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V DODGE GRAND VW ROUTAN 2.8D-4.0 06.07-
numery OEM:
CHRYSLER      68033171AA
CHRYSLER      68033171AB
CHRYSLER      68156146AA
VOLKSWAGEN      7B0 422 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6024 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.