Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 145 FWD (JV0F, JV0S, JV0T) (2011.02-???) 146km » RH02-0033 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 145 Fwd (jv0f, Jv0s, Jv0t) (2011.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0033 REINHOCH

RH02-0033 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0033
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0033
RH02-0033
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-0033

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0033 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: AUDI TT 1.8/3.2 10.98-06.06
numery OEM:
AUDI      8N0 422 803 D
AUDI      8N0 422 803 D SK
AUDI      8N0 422 804 D
AUDI      8N0 422 804 D SK
SEAT      8N0 422 803 D
SEAT      8N0 422 803 D SK
SEAT      8N0 422 804 D
SEAT      8N0 422 804 D SK
VOLKSWAGEN      8N0 422 803 D
VOLKSWAGEN      8N0 422 803 D SK
VOLKSWAGEN      8N0 422 804 D
VOLKSWAGEN      8N0 422 804 D SK
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0033 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.