Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t XWD (2007.01-2015.02) 163km » RH02-2006 reinhoch
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T Xwd (2007.01-2015.02) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2006 REINHOCH

RH02-2006 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2006
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2006
RH02-2006
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-2006

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaTRW
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaTRW
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2006 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, KANGOO II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.2-2.0 01.96-
numery OEM:
RENAULT      7701471844

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2006 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.