Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MOVANO A Platforma / podwozie (X70) 2.5 DTi (ED, HD, UD0, UD4) (2003.10-???) 99km » RH02-2039 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Movano A Platforma / Podwozie (x70) 2.5 Dti (ed, Hd, Ud0, Ud4) (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2039 REINHOCH

RH02-2039 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2039
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2039
RH02-2039
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-2039

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]193
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1.5
Gwint zewn. [mm]M14x1.5
Rozmiar gwintu 1M12
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]193
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1.5
Gwint zewn. [mm]M14x1.5
Rozmiar gwintu 1M12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2039 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 193mm) pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, LODGY, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO II RENAULT LOGAN II, LOGAN/STEPWAY II 0.9-1.6LPG 03.12-
numery OEM:
DACIA      485213172R

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2039 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.