Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI RWD (EV, HV, UV) (2010.05-???) 125km » RH02-4015 reinhoch
wybrany samochód: 
Opel Movano B Platforma / Podwozie (x62) 2.3 Cdti Rwd (ev, Hv, Uv) (2010.05-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-4015 REINHOCH

RH02-4015 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-4015
Drążek kierowniczy osiowy RH02-4015
RH02-4015
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-4015

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Gwint zewn. [mm]M 14 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia
Gwint zewn. [mm]M 14 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4015 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: FORD P 100 II, SIERRA, SIERRA I, SIERRA II 1.3-2.9 08.82-02.93
numery OEM:
FORD      1613106
FORD      6131083
FORD      6185336
FORD      83BB3L519EA
zamienniki:
41-0067
brak
KAGER

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4015 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.