Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Twin Spark (164A2C, 164A2L, 164A2H) (1990.07-1992.10) 143km » RH02-5001 reinhoch
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Twin Spark (164a2c, 164a2l, 164a2h) (1990.07-1992.10) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001 REINHOCH

RH02-5001 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-5001
Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001
RH02-5001
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-5001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: OPEL VECTRA B SAAB 9-5 1.6-3.0D 09.95-12.09
numery OEM:
OPEL      1603198
OPEL      1603206
OPEL      324186
SAAB      4836557
SAAB      4905659
VAUXHALL      1603198
VAUXHALL      1603206
VAUXHALL      324186

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-5001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.