Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Toyota LITEACE Furgon (_R2__V) 2.2 (YR29LV) (1992.01-1995.01) 98km » RH02-6007 reinhoch
wybrany samochód: 
Toyota Liteace Furgon (_r2__v) 2.2 (yr29lv) (1992.01-1995.01) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007 REINHOCH

RH02-6007 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-6007
Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007
RH02-6007
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH02-6007

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]360
Wymiar gwintuMM14X1.5R
Rozmiar gwintu 1MM14X1.5R
Długość przegub osiowy [mm]360
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]360
Wymiar gwintuMM14X1.5R
Rozmiar gwintu 1MM14X1.5R
Długość przegub osiowy [mm]360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 360mm) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, TOWN & COUNTRY DODGE GRAND LANCIA VOYAGER 2.8D-4.0 01.08-
numery OEM:
CHRYSLER      68157856AA
LANCIA      K68157 856AA
zamienniki:

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-6007 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.