Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » RH11-2004 reinhoch

Poduszka silnika RH11-2004 REINHOCH

RH11-2004 Poduszka silnika REINHOCH
reinhoch RH11-2004
Poduszka silnika RH11-2004
RH11-2004
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH11-2004

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu i z tyłu
Strona zabudowyna dole
Szerokość [mm]40
Szerokość [mm]53
wymagana liczba1
MateriałGuma / metal
Średnica wewnętrzna [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]70
Strona zabudowyz przodu i z tyłu
Strona zabudowyna dole
Szerokość [mm]40
Szerokość [mm]53
wymagana liczba1
MateriałGuma / metal
Średnica wewnętrzna [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]70

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika RH11-2004 REINHOCH

Poduszka silnika przód/tył P, dół (wkład) pasuje do: CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, C15/MINIVAN, C5 I, C5 II, C5 III, C8, EVASION, JUMPY I, JUMPY II, VISA, XANTIA, XM 1.0-3.0 10.82-

Poduszka silnika RH11-2004 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Poduszka silnika RH11-2004 producenta REINHOCH

CITROËN

1809.16, 1809.21

PEUGEOT

1809.21

FIAT

9613305380

LANCIA

9613305380

numery OEM:
CITROËN      1809.16
CITROËN      1809.21
FIAT      9613305380
LANCIA      9613305380
PEUGEOT      1809.21

Zastosowanie Poduszka silnika RH11-2004 REINHOCH w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.