| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Grubość [mm] | 48 |
| Długość [mm] | 160 |
| wymagana liczba | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 65 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Grubość [mm] | 48 |
| Długość [mm] | 160 |
| wymagana liczba | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 65 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-1015 REINHOCH
| ALFA ROMEO | 60510361 | |
| ALFA ROMEO | 60751718 | |
| ALFA ROMEO | 60808044 | |
| ALFA ROMEO | 82388443 | |
| ALFA ROMEO | 82430684 | |
| ALFA ROMEO | 82480037 | |
| FIAT | 60751718 | |
| FIAT | 60808044 | |
| FIAT | 82388433 | |
| FIAT | 82388443 | |
| FIAT | 82430684 | |
| FIAT | 82480037 | |
| LANCIA | 60751718 | |
| LANCIA | 60808044 | |
| LANCIA | 82388443 | |
| LANCIA | 82430684 | |
| LANCIA | 82480037 | |
| SAAB | 8965253 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-1015 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.