Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Mitsubishi 3000 GT coupe (Z1_A) 3.0 (Z15A) (1990.09-1999.12) 226km » 3182 654 315 sachs
wybrany samochód: 
Mitsubishi 3000 Gt Coupe (z1_a) 3.0 (z15a) (1990.09-1999.12) 226km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WYSPRZĘGLIK OPEL ASTRA/INSIGNIA 1,4-1,6 15- 3182 654 315 SACHS

3182 654 315 WYSPRZĘGLIK OPEL ASTRA/INSIGNIA 1,4-1,6 15- SACHS
sachs 3182 654 315
245.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

3182 654 315

producent:

SACHS

Liczba otworów do mocowania3
uwzględnić informację serwisową
Liczba otworów do mocowania3
uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WYSPRZĘGLIK OPEL ASTRA/INSIGNIA 1,4-1,6 15- 3182 654 315 SACHS

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: CHEVROLET TRAX OPEL ASTRA K, ASTRA K/KOMBI, INSIGNIA B, INSIGNIA B COUNTRY, INSIGNIA B GRAND SPORT, MOKKA / MOKKA X 1.2-2.0D 06.12-
numery OEM:
OPEL      55502352
OPEL      55597066
OPEL      6 79 161
VAUXHALL      55502352
VAUXHALL      55597066
VAUXHALL      6 79 161
CHEVROLET      55597066
CHEVROLET      6 79 161

Zastosowanie WYSPRZĘGLIK OPEL ASTRA/INSIGNIA 1,4-1,6 15- 3182 654 315 SACHS w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.
 
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.