Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 0114444 sasic

Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC

0114444 Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem SASIC
sasic 0114444
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444
675.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

0114444

producent:

SASIC

dla numeru OE 401144
nr EAN 3660872345714
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC

Amortyzator układu kierowniczego pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15, C15/MINIVAN, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, ZX PEUGEOT 205 I, 205 II 1.0-Electric 02.83-12.15

Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 producenta SASIC

CITROËN

401144

PEUGEOT

401144

numery OEM:
CITROËN      401144
PEUGEOT      401144

Zastosowanie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.