Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 1904046 sasic

Zestaw osłon, wał napędowy 1904046 SASIC

1904046 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1904046
Zestaw osłon, wał napędowy 1904046
1904046
sasic 1904046 Zestaw osłon, wał napędowy
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

1904046

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał Termoplast
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 392413078R
nr EAN 3660872439123
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1904046 SASIC

Osłona przegubu przód/wewnątrz pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, LODGY, RENAULT FLUENCE, MEGANE IV 1.2-1.6LPG 02.10-

Zestaw osłon, wał napędowy 1904046 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Zestaw osłon, wał napędowy 1904046 producenta SASIC

DACIA

392413078R

RENAULT

392413078R

numery OEM:
RENAULT      392413078R
DACIA      392413078R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1904046 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.