Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 1906150 sasic

Zestaw osłon, wał napędowy 1906150 SASIC

1906150 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1906150
Zestaw osłon, wał napędowy 1906150
1906150
sasic 1906150 Zestaw osłon, wał napędowy
Zestaw osłon, wał napędowy 1906150 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 1906150 sasic
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

1906150

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś tylna
Materiał Termoplast
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7H0598201
nr EAN 3660872457738
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1906150 SASIC

Osłona przegubu tył (fi: 29/62) pasuje do: VW MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 2.0-3.2 11.03-08.24

Zestaw osłon, wał napędowy 1906150 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw osłon, wał napędowy 1906150 producenta SASIC

VOLKSWAGEN

7H0598201

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0598201
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1906150 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.