Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 2650001 sasic

Dystans gumowy, resorowanie 2650001 SASIC

2650001 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
15.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2650001

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm] 96
dla numeru OE 503370
nr EAN 3660872388520
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2650001 SASIC

Odbój amortyzatora przód (wys. 96mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, DS4 PEUGEOT 3008 1.2-Electric 08.00-

Dystans gumowy, resorowanie 2650001 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie 2650001 producenta SASIC

CITROËN

503370

PEUGEOT

503370

numery OEM:
CITROËN      503370
PEUGEOT      503370

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2650001 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2650001 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.