Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda 6 sedan (GH) 2.2 MZR-CD (GH10) (2009.01-2012.12) 185km » 4005276 sasic
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gh) 2.2 Mzr-cd (gh10) (2009.01-2012.12) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 4005276 SASIC

4005276 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 4005276
Sworzeń wahacza 4005276
4005276
sasic 4005276 Sworzeń wahacza
52.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

4005276

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]22
dla numeru OE7701056969
nr EAN3660872346308
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 4005276 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 22mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR OPEL MOVANO A RENAULT MASTER II, MASTER PRO 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      4016000QAD
OPEL      4401909
RENAULT      7700312852
RENAULT      7701056969

Zastosowanie Sworzeń wahacza 4005276 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.