Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 4005512 sasic

Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC

4005512 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 4005512
Dystans gumowy, resorowanie 4005512
4005512
sasic 4005512 Dystans gumowy, resorowanie
77.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4005512

producent:

SASIC

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
dla numeru OE 8200016214
nr EAN 3660872342829
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P pasuje do: RENAULT ESPACE IV 1.9D-3.5 11.02-

Dystans gumowy, resorowanie 4005512 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie 4005512 producenta SASIC

RENAULT

8200016214

numery OEM:
RENAULT      8200016214
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.