Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro (2005.03-2006.05) 225km » 4006134 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 3.0 Tdi Quattro (2005.03-2006.05) 225km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006134 SASIC

4006134 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 4006134
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006134
4006134
sasic 4006134 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

4006134

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM14x1,5
dla numeru OE7701474641
parzyste numery artykułów4006135
nr EAN3660872346315
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006134 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: NISSAN KUBISTAR, MICRA C+C III, MICRA III, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-Electric 01.96-
numery OEM:
NISSAN      4852000QAN
NISSAN      48640AX602
RENAULT      7701047415
RENAULT      7701047812
RENAULT      7701474492
RENAULT      7701474641
RENAULT      7701475842

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006134 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.