Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro (1987.04-1991.09) 133km » 4006135 sasic
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.3 E Quattro (1987.04-1991.09) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 SASIC

4006135 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 4006135
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135
4006135
sasic 4006135 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

4006135

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14x1,5
dla numeru OE7701047813
parzyste numery artykułów4006134
nr EAN3660872346322
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: NISSAN KUBISTAR, MICRA C+C III, MICRA III RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-Electric 01.96-
numery OEM:
NISSAN      4852000QAP
NISSAN      48520AX602
RENAULT      7701047416
RENAULT      7701047813
RENAULT      7701474493
RENAULT      7701474642
RENAULT      7701475843

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.