Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TFSI quattro (2014.07-???) 230km » 7674036 sasic
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tfsi Quattro (2014.07-???) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21- LE 7674036 SASIC

7674036 KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21-  LE SASIC
67.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.
Wtorek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

7674036

producent:

SASIC

dla numeru OE486401937R
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM14x1,5
sparowany numer artykułu7674037
dla numeru OE486401937R
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM14x1,5
sparowany numer artykułu7674037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21- LE 7674036 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DACIA JOGGER, LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG/1.6H 01.21-
numery OEM:
DACIA      486401937R

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. DACIA LOGAN III, SANDERO III 1.0/1.0LPG 01.21- LE 7674036 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.