Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 TDI (2000.03-2001.09) 115km » TED98251 ted-gum
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.9 Tdi (2000.03-2001.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 TED-GUM

TED98251 Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED-GUM
ted-gum TED98251
Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251
TED98251
ted-gum TED98251 Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.
:3 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

TED98251

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
MateriałPU (poliuretan)
Wymagana ilość2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakładką ze smarem
nr EAN5902275982515
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 TED-GUM

Tuleje zawieszenia, 1szt., wspornik układu kierowniczego, twardość: 90 Sha pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, MITSUBISHI PAJERO I 2.5D/2.6/3.0 01.83-
numery OEM:
MITSUBISHI      MB673524
HYUNDAI      MB673524
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, drążek kierowniczy poprzeczny TED98251 TED-GUM w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.