| Liczba zębów | 20 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Liczba otworów | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 59,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 55 |
| Liczba zębów | 20 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Liczba otworów | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 59,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 55 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT THERMOTEC
| CITROËN | 1201E1 | |
| CITROËN | 1201F4 | |
| CITROËN | 1201G4 | |
| CITROËN | 9640601280 | |
| FIAT | 9640601280 | |
| FIAT | 9654531880 | |
| FIAT | 9655043180 | |
| FIAT | 9663654980 | |
| LANCIA | 9640601280 | |
| LANCIA | 9654531880 | |
| PEUGEOT | 1201E1 | |
| PEUGEOT | 1201F4 | |
| PEUGEOT | 1201G4 | |
| PEUGEOT | 1609417480 | |
| BUGATTI | PA5510 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P042TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.