Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda 626 III (GD) 2.2 12V 4WD (GD102) (1990.01-1992.05) 115km » KTT030002 thermotec
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii (gd) 2.2 12v 4wd (gd102) (1990.01-1992.05) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030002 THERMOTEC

KTT030002 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030002
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030002
KTT030002
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT030002

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaPXV16
Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaPXV16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030002 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
OPEL      13106850
OPEL      24461719
OPEL      6854020
OPEL      6854032
OPEL      6854055
OPEL      6854081
zamienniki:
3700K464
brak
VAN WEZEL
3700K466
brak
VAN WEZEL
3700K475
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030002 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.