Ograniczenia producenta | ZF | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Kształt adaptera | trójkątny | |
Liczba otworów mocujących adaptera | 3 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego | M16x2 | |
Odstęp adaptera od pompy [mm] | 32 | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 80 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony | |
Ciśnienie [bar] | 120 | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322937388127 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 TRW
Koszt kaucji: 403.13 złAUDI | 8D0 145 156 T | |
AUDI | 8D0 145 156 TX | |
AUDI | 8D0 145 177 Q | |
SKODA | 8D0 145 156 T | |
SKODA | 8D0 145 156 TX | |
SKODA | 8D0 145 177 Q | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 T | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 TX | |
VOLKSWAGEN | 8D0 145 177 Q |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR155 TRW w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020