Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Długość [mm] | 31,85 | |
Szerokość [mm] | 23 | |
Wysokość [mm] | 35,9 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica [mm] | 15,48 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276428900070 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik zbliżeniowy, ORIGINAL PART 890007 VALEO
AUDI | 5Q0 919 275 A | |
AUDI | 5Q0 919 275 C | |
AUDI | 5Q0919275A | |
AUDI | 5Q0919275C | |
AUDI | 5Q0919275CGRU | |
BMW | 66 20 9 274 428 | |
BMW | 66 20 9 283 751 | |
BMW | 66209274428 | |
BMW | 66209283751 | |
PORSCHE | 5Q0 919 275 A | |
PORSCHE | 5Q0 919 275 C | |
PORSCHE | 5Q0919275A | |
PORSCHE | 5Q0919275C | |
PORSCHE | 5Q0919275CGRU | |
SEAT | 5Q0 919 275 A | |
SEAT | 5Q0 919 275 C | |
SEAT | 5Q0919275A | |
SEAT | 5Q0919275C | |
SEAT | 5Q0919275CGRU | |
SKODA | 5Q0 919 275 A | |
SKODA | 5Q0 919 275 C | |
SKODA | 5Q0919275A | |
SKODA | 5Q0919275C | |
SKODA | 5Q0919275CGRU | |
TOYOTA | 89341-F4030-A1 | |
TOYOTA | 89341-F4030-B2 | |
TOYOTA | 89341-F4030-G0 | |
TOYOTA | 89341F4030A1 | |
TOYOTA | 89341F4030B2 | |
TOYOTA | 89341F4030G0 | |
VOLVO | 31471048 | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 919 275 A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 919 275 C | |
VOLKSWAGEN | 5Q0919275A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0919275C | |
VOLKSWAGEN | 5Q0919275CGRU | |
MINI | 66 20 9 274 428 | |
MINI | 66 20 9 283 751 | |
MINI | 66209274428 | |
MINI | 66209283751 |
Zastosowanie Czujnik zbliżeniowy, ORIGINAL PART 890007 VALEO w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020