Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 5.0 SCV8 4x4 (2015.06-???) 550km » MZ418 wbh
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 5.0 Scv8 4x4 (2015.06-???) 550km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przewód hamulcowy giętki mazda 323 98-04 tył MZ418 WBH

    Ocena:
numer części:

MZ418

producent:

WBH

(535mm) MAZDA 323 F VI (BJ) 09/98- PREMACY (CP) 07/99- 626 V Station Wagon (GW) 02/98- 626 V Hatchback (GF) 05/97-
(535mm) MAZDA 323 F VI (BJ) 09/98- PREMACY (CP) 07/99- 626 V Station Wagon (GW) 02/98- 626 V Hatchback (GF) 05/97-

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przewód hamulcowy giętki mazda 323 98-04 tył MZ418 WBH

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przewód hamulcowy giętki mazda 323 98-04 tył MZ418 WBH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

WBH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.