Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I10552YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10552YMT Yamato

I10552YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I10552YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10552YMT
I10552YMT
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I10552YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 23,5
Szerokość opakowania [cm] 20,1
Wysokość opakowania [cm] 6,8
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10552YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: SSANGYONG ACTYON I, ACTYON II, ACTYON SPORTS I, ACTYON SPORTS II, KYRON, REXTON / REXTON II, REXTON W / REXTON, RODIUS II 2.0D-3.2D 04.02-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10552YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

SSANGYONG

REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10552YMT producenta Yamato

SSANGYONG

4666008011, 4666009010, 4666009011, 4666009013

numery OEM:
SSANGYONG      466 600 80 11
SSANGYONG      466 600 90 10
SSANGYONG      466 600 90 11
SSANGYONG      46660-09013
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10552YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10552YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.