Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel VECTRA C (Z02) 1.8 (F69) (2002.04-2008.07) 110km » I15007YMT yamato
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 1.8 (f69) (2002.04-2008.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato

I15007YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I15007YMT
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I15007YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintuM16x1.5 LH
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Długość [mm]129,8
Szerokość [mm]39,6
Wysokość [mm]75,8
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427509689
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MITSUBISHI L200, PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO SPORT I 2.0-3.5 11.86-
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 831 043

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.