Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 45 TDI quattro (2019.01-???) 249km » I16024YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 45 Tdi Quattro (2019.01-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16024YMT Yamato

I16024YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I16024YMT
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I16024YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5900427568273
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16024YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: DAIHATSU TERIOS 1.3/1.3LPG/1.5 11.05-
numery OEM:
DAIHATSU      45046 B9080
DAIHATSU      45046 B9320
zamienniki:

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16024YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I16024YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.