Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L10537 monroe

Sworzeń wahacza L10537 MONROE

    Ocena:
numer części:

L10537

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,220
Wymagana ilość 2
średnica zewnętrzna [mm] 33,4
Długość opakowania [cm] 11
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5412096266553
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L10537 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 33,4mm) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, ROVER 600 I 1.6-3.0 01.90-06.03

Sworzeń wahacza L10537 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Sworzeń wahacza L10537 producenta MONROE

HONDA

51270S84A01, 51270SR3023

numery OEM:
HONDA      51270S84A01
HONDA      51270SR3023

Zastosowanie Sworzeń wahacza L10537 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.