Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bentley CONTINENTAL 6.75 V8 R (1999.08-2002.10) 408km » L13014 monroe
wybrany samochód: 
Bentley Continental 6.75 V8 R (1999.08-2002.10) 408km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L13014 MONROE

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L13014

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Wymagana ilość2
Gwint zewn. [mm]17x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096397578
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L13014 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, DYNA 100, HIACE III, HILUX III, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI, VW TARO 1.8-3.0D 01.79-10.05
numery OEM:
TOYOTA      45046-29115
TOYOTA      45046-29125
TOYOTA      45046-39105
TOYOTA      45046-39106
TOYOTA      45046-39125
TOYOTA      45046-39135
TOYOTA      45046-39165
TOYOTA      45046-39175
TOYOTA      45046-39215
TOYOTA      45046-39235
TOYOTA      45046-39375
TOYOTA      45046-39385
TOYOTA      4504639355

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L13014 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L13014 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.