Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B6 (8E2) 2.5 TDI (2002.07-2004.12) 163km » L16136 monroe
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 2.5 Tdi (2002.07-2004.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16136 MONROE

L16136 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L16136
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16136
L16136
monroe L16136 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16136 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16136 monroe

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L16136

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,320
Wymiar gwintuF 14 x 2
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096283659
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16136 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, PUMA; MAZDA 121 III 1.0-1.8D 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1011858
FORD      1020175
FORD      96FB3290AC
FORD      96FX329-0AA
MAZDA      1E01-32-280A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16136 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16136 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.