Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr oleju » L237 purflux

Filtr oleju L237 PURFLUX

    Ocena:
5/5 (38 ocen)
numer części:

L237

producent:

PURFLUX

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 91
Średnica wewnętrzna [mm] 34
Wysokość [mm] 62
nr EAN 3286061802952
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju L237 PURFLUX

Filtr oleju pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, JAGUAR X-TYPE I 2.0D/2.2D/2.4D 01.00-12.09

Filtr oleju L237 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

Numery OE Filtr oleju L237 producenta PURFLUX

FORD

1088179, 1105691, 1349745, 5C1Q6744AA, XS7Q6744AA

numery OEM:
FORD      1088179
FORD      1105691
FORD      1349745
FORD      5C1Q6744AA
FORD      XS7Q6744AA
ROVER      02JDE2464
ROVER      JDE2464
ROVER      PBU1137
AC      AC6262E
AC      AC8040

Zastosowanie Filtr oleju L237 PURFLUX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju L237 PURFLUX:

Marek, Wrocław
2023-04-16
 5/5
będzie tłusty(w środku)wiadomo purflux
Robert, Rosnowo 27
2019-11-06
 5/5
Wszystko OK
Krzysztof, WROCŁAW
2020-09-30
 5/5
Tylko Purflux
Marek, Wrocław
2025-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Myslowice
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Legionowo
2023-07-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Warszawa
2021-03-21
 5/5
Produkt oryginalny o bardzo dobrej jakości.
Marek, Zamienie
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
lukasz, new ross
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdynia
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Maszewo
2021-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, Masłów
2024-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa
2020-02-03
 5/5
Część dobierana po numerze nadwozia, pasuje idealnie
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Łódź
2020-04-02
 5/5
Część dotarła do mnie już następnego dnia, dosyć szybko jak na polskie warunki
Cezary, Warszwa
2021-05-09
 5/5
Wygląda ok
Mateusz, Rzeszów
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gdańsk
2020-07-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Wyszków
2020-01-07
 5/5
Małe opóźnienie w wysyłce L290 purflux ale za to lepsza cena niż w innych sklepach
Marek, Wrocław
2024-04-15
 5/5
Najmniej istotny element,przecież leje się olej z fabrycznych opakowań,ale Purfluks
Paweł, Wołomin
2021-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Ossy
2021-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2022-07-08
 5/5
Spełnia moje oczekiwania.
PIOTR, WARSZAWA
2022-06-26
 5/5
Dobra jakość i odpowiednia cena. Wole w małej hurtowni zrobić zakupy niż przepłacać w dużych znanych hurtowniach
Krzysztof, SZCZERCÓW
2020-05-25
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Paweł, Hajnówka
2020-03-18
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
Daniel, Wołczkowo
2020-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.