Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B6 (8E2) 2.5 TDI quattro (2000.11-2004.12) 180km » V10-0427 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 2.5 Tdi Quattro (2000.11-2004.12) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0427 VAICO

V10-0427 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

    Ocena:
numer części:

V10-0427

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegów09G
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez mechanicznej skrzyni biegów
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,352
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001360244
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0427 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, JETTA IV 1.2-3.2 01.98-12.17
numery OEM:
AUDI      09G 325 429
AUDI      9G 325 429
SEAT      09G 325 429
SEAT      9G 325 429
SKODA      09G 325 429
SKODA      9G 325 429
VOLKSWAGEN      09G 325 429
VOLKSWAGEN      9G 325 429
VAG      09G 325 429
VAG      9G 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0427 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.