Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » Zacisk hamulca, 0 986 474 275 bosch

Zacisk hamulca 0 986 474 275 BOSCH

0 986 474 275 Zacisk hamulca BOSCH
257.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 20 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR1254

numer części:

0 986 474 275

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 54
Szerokość wewnętrzna [mm] 74
System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
parzyste numery artykułów 0 986 473 275
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 470 603
nr EAN 4047024394780

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 474 275 BOSCH

Koszt kaucji: 98.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FUSION, KA, PUMA, STREET KA; MAZDA 2 1.2-1.8D 08.95-12.12
numery OEM:
FORD      1101441
FORD      1126290
FORD      1478474
FORD      YS61-2L231-BA
FORD      YS6J 2B294-CA
MAZDA      DDY23361X
zamienniki:
LC7364
brak
DELPHI
11.3541-8532.2
brak
ATE
RS541422A0
brak
FTE automotive GmbH
RX541422A0
brak
FTE automotive GmbH
DC83135
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
422762
A.B.S.
0 986 47B 275
brak
BOSCH
QBS1700
brak
QUINTON
2125148
NK
8AC 355 389-141
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 474 275 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 474 275 BOSCH:

2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.