| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 41,8 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54,1 |
| Zacisk | B2+(M8) |
| Zacisk | SIG |
| Zacisk | FR |
| Zacisk | A |
| ID wykonania wtyczki | PL57 |
| Długość [mm] | 167 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047024414907 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DA |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DB |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DD |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Kod silnika | G6DG |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Rok prod. do | 201007 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,5 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | B+(M8) |
| Zacisk | SIG |
| Zacisk | FR |
| Zacisk | A |
| ID wykonania wtyczki | PL57 |
| Długość [mm] | 167 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047024415034 |
Status produktu: Normalny
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Jakość | OE |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Nowa część | |
| nr EAN | 8717613019528 |
Status produktu: Normalny
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Jakość | OE |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Nowa część | |
| nr EAN | 8717613040935 |
Status produktu: Normalny
zastąpiony przez DAN930
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 120 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 150 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Ilość żeber | 6 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300395969 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 60 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Ciężar [kg] | 6,25 |
| nr EAN | 3276424404114 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Rok prod. do | 201008 |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Kod silnika | G6D |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 60 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ciężar [kg] | 6,25 |
| nr EAN | 3276422000035 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi
produkowanego od 2007.02 do roku 2010.09
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 133 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Ford C-MAX (DM2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Ford C-MAX (DM2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford
z rocznika od 2007.02 do roku 2010.09, i mocy silnika 133 KM
.