
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu poziomującego |
| dla numeru PR | 0N4 |
| nr EAN | 4025258726959 |

| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
| Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu poziomującego |
| dla numeru PR | 0N4 |
| nr EAN | 4025258726997 |

| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| Długość 2 [mm] | 548 |
| dla numeru PR | G02 |
| dla numeru PR | G06 |
| dla numeru PR | G25 |
| dla numeru PR | G28 |
| dla numeru PR | G29 |
| dla numeru PR | G32 |
| Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] | 55 |
| nr EAN | 4025258726966 |

| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Podwozie | dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| dla numeru PR | G02 |
| dla numeru PR | G06 |
| dla numeru PR | G25 |
| dla numeru PR | G28 |
| dla numeru PR | G29 |
| dla numeru PR | G32 |
| Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] | 55 |
| nr EAN | 4025258727000 |

| Oś | Oś wielowahaczowa (Multi-link) |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
| System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
| Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| dla numeru PR | 1JE |

| Oś | Oś wielowahaczowa (Multi-link) |
| Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem standardowym |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
| System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
| Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |

| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Oś | oś wielopołączeniowa |
| Grubość [mm] | 230,0 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 5Q0 513 425 J |
| nr EAN | 4027816458937 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii amortyzator do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 TDI produkowanego od 2019.11
Jeżeli twoja Skoda dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii amortyzator do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na amortyzator do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Skoda z rocznika od 2019.11, i mocy silnika 150 KM
.