
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |




| Jednostka | szt. |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| EAN | 4054224765081 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Strona zabudowy | z lewej |

| Strona zabudowy | z prawej |

| Specyfikacja | Swirl reparatur kit |

| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| TECDOC-Nr silnika | 18926 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Numer podwozia od | 4F-5-000 001 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Techniczny numer informacyjny | PI 1961 |

| Napięcie [V] | 12 |
| dla numeru OE | 059 129 086 M |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | VW/Audi 059 198 212 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | VAS 6395A |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | VAS 6395B |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI produkowanego od 2004.11 do roku 2008.10
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 180 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A6 C6 (4F2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na kolektor dolotowy, rura ssąca do Audi A6 C6 (4F2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2004.11 do roku 2008.10, i mocy silnika 180 KM
.