
| nr EAN | 4047024267305 |

| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759376713 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505977 |

| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14*1.25 |
| Rozmiar klucza | 20MM |
| nr EAN | 5012759990360 |

| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | 14X125-48 DEG |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759992890 |

| Liczba zestyków | 5 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300147520 |

| Kod silnika | DW8B |
| Kod silnika | DW8B |
| Kod silnika | DW8B |
| Kod silnika | DW8B |
| Kod silnika | DW8B |
| Kod silnika | DW8B |
| Kod silnika | DW8B |
| Kod silnika | DW8B |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939402 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 1.9 TD.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 1.9 TD produkowanego od 2000.11 do roku 2006.10
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 69 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2000.11 do roku 2006.10, i mocy silnika 69 KM
.