Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » uszczelki » pierścień uszczelniający, simmerring Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi (2008.02-2010.09) 110km
wybrany samochód: 
Ford C-max (dm2) 2.0 Tdci (2008.02-2010.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pierścień uszczelniający, simmerring Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi (2008.02-2010.09) 110km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Średnica wewnętrzna 1 [mm]27
Średnica zewnętrzna 1 [mm]47
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowySilnik
nr EAN3358960281920
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Średnica wewnętrzna 1 [mm]90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]110
Wysokość 1 [mm]7
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
nr EAN3358960439086
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]110
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN3358960519283
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]42
średnica zewnętrzna [mm]62
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]27
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]42
średnica zewnętrzna [mm]62
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych
nr EAN4041248850053
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wysokość [mm]7,00
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]27,00
średnica zewnętrzna [mm]47,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S RD W
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Wysokość [mm]7,00
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]90,00
średnica zewnętrzna [mm]110,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału829S LD W
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Wysokość [mm]7,00
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]42,00
średnica zewnętrzna [mm]62,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału829S RD W
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]90
średnica zewnętrzna [mm]110
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
TECDOC-Nr silnika24353
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm]42
średnica zewnętrzna [mm]62
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi produkowanego od 2008.02 do roku 2010.09

Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX (DM2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX (DM2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2008.02 do roku 2010.09, i mocy silnika 110 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.