
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Szerokość [mm] | 7,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62,0 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| dla numeru OE | 0326.22 |
| nr EAN | 4027816118114 |

| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S LD W |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Kod silnika | DW10ATED4 (RHW) |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia ZETA (22_) 2.0 JTD 16V (220.AR5OOL).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Lancia ZETA (22_) 2.0 JTD 16V (220.AR5OOL) produkowanego od 2001.04 do roku 2003.10
Jeżeli twoja Lancia dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia ZETA (22_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia ZETA (22_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Lancia z rocznika od 2001.04 do roku 2003.10, i mocy silnika 110 KM
.