
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Wydatek [l/h] | 90 |
| Natężenie prądu do [A] | 6 |

| Wydatek [l/h] | 90 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| nr EAN | 8001063919263 |

| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Rok prod. do | 199606 |
| Rok prod. do | 199606 |
| Rok prod. do | 199606 |
| Rok prod. do | 199606 |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Rok prod. do | 199606 |
| Rok prod. do | 199606 |
| Rok prod. do | 199606 |
| Rok prod. do | 199606 |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| Opcja wyposażenia | DELCO |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
| Wydatek [l/h] | 80 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Rok prod. od | 199607 |
| Rok prod. od | 199607 |
| Rok prod. od | 199607 |
| Rok prod. od | 199607 |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Kod silnika | KFX (TU3JP) |
| Rok prod. od | 199607 |
| Rok prod. od | 199607 |
| Rok prod. od | 199607 |
| Rok prod. od | 199607 |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| nie dla kodu silnika | KDY (TU3M) |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,8 |
| Wydatek [l/h] | 90 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Citroën ZX Break (N2) 1.4 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën ZX Break (N2) 1.4 i produkowanego od 1993.10 do roku 1997.10
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Citroën ZX Break (N2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Citroën ZX Break (N2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1993.10 do roku 1997.10, i mocy silnika 75 KM
.