TECDOC-Nr silnika | 5158 | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 122,5 | |
Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica 1 [mm] | 62,5 | |
nr EAN | 3165141015959 |
TECDOC-Nr silnika | 5158 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
średnica zewnętrzna [mm] | 279 | |
Średnica 1 [mm] | 221,5 | |
Wysokość [mm] | 61,5 | |
nr EAN | 3165141015591 |
TECDOC-Nr silnika | 5158 | |
Odstęp elektrod | 0,8 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 | |
Kąt dokręcenia [stopień] | 90 | |
Gwint zewn. [mm] | 14 | |
Skok gwintu [mm] | 1,25 | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Rozmiar klucza | 20,8 | |
Położenie elektrod [mm] | 3 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 3165143134085 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Jednostka ilości | Komplet | |
Długość 1 [mm] | 450 | |
Długość 2 [mm] | 450 | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera | |
nr EAN | 3165141087529 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Jednostka ilości | Komplet | |
Stylizacja | ze spojlerem | |
Długość 1 [mm] | 450 | |
Długość 2 [mm] | 450 | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) ze spojlerem | |
nr EAN | 3165141087543 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Długość 1 [mm] | 450 | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera | |
nr EAN | 3165143938799 |
TECDOC-Nr silnika | 5158 | |
Rok prod. do | 198507 | |
Długość [mm] | 950 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Pas napędowy | z otwartymi bokami | |
Pas napędowy | zębaty | |
nr EAN | 3165141180039 |
Wymagana ilość | 4 | |
alternatywnie | ||
Odstęp elektrod | 0,9 | |
Technika połączeń | M4/SAE | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Rozmiar klucza | 21 mm | |
Jakość/Klasa | Ti Poly-V | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Techniczny numer informacyjny | CET8 | |
Położenie elektrod [mm] | 3 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 | |
Długość opakowania [cm] | 8,85 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 | |
Opór od [kOhm] | 3 | |
Opór do [kOhm] | 10 | |
Wysięg [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 4044197906840 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Opcja wyposażenia | COG | |
dla numeru OE | 50903137 | |
Szerokość [mm] | 10,0 | |
Długość [mm] | 950,0 | |
nr EAN | 8021787511284 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: kompresor klimatyzacji | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: pompa wodna | |
Opcja wyposażenia | COG | |
dla numeru OE | 49260849A | |
Szerokość [mm] | 13,0 | |
Długość [mm] | 825,0 | |
nr EAN | 8021787513424 |
TECDOC-Nr silnika | 5158 | |
TECDOC-Nr silnika | 16428 | |
Wymagana ilość | 4 | |
Średnica [mm] | 14 | |
Rozmiar klucza | 20.6 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 | |
Masa [g] | 58 | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
nr EAN | 0000000000025 |
Rok prod. od | 198501 | |
TECDOC-Nr silnika | 5158 | |
TECDOC-Nr silnika | 16428 | |
Wymagana ilość | 4 | |
Średnica [mm] | 14 | |
Rozmiar klucza | 20.6 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 | |
Masa [g] | 58 | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
nr EAN | 0000000000025 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
Masa [g] | 146 | |
nr EAN | 8809002447071 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Wersja na kraj | Wielka Brytania | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Wersja na kraj | Wielka Brytania | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
Masa [g] | 247 | |
nr EAN | 4975793524322 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Materiał | Miedź | |
Kształt | Wersja A | |
DIN / ISO | 7603 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Kolor | czerwony | |
Pojemność [litr] | 1 | |
Specyfikacja | Suffix A | |
Specyfikacja | MAN 339 Z1 | |
Specyfikacja | MB 236.6 | |
Specyfikacja | MB 236.2 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C186-A | |
Specyfikacja | MB 236.7 | |
Specyfikacja | MB 236.1 | |
Specyfikacja | MB 236.5 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C166-H | |
Specyfikacja | MAN 339 V1 | |
Specyfikacja | Allison C3/C4 | |
Specyfikacja | Dexron II D | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C185-A | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C138-CJ | |
Ciężar [kg] | 0,93 | |
dla numeru OE | 000 989 92 03 | |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816089711 |
Wymagana ilość | 4 | |
Kolor | czerwony | |
Pojemność [litr] | 5 | |
Specyfikacja | Suffix A | |
Specyfikacja | MAN 339 Z1 | |
Specyfikacja | MB 236.6 | |
Specyfikacja | MB 236.2 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C186-A | |
Specyfikacja | MB 236.7 | |
Specyfikacja | MB 236.1 | |
Specyfikacja | MB 236.5 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C166-H | |
Specyfikacja | MAN 339 V1 | |
Specyfikacja | Allison C3/C4 | |
Specyfikacja | Dexron II D | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C185-A | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C138-CJ | |
Ciężar [kg] | 4,88 | |
Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym | |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
dla numeru OE | 000 989 92 03 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816300175 |
Kolor | zielony | |
Pojemność [litr] | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,95 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816461616 |
Rok prod. od | 198308 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 60 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 224 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 274 | |
nr EAN | 5904608002013 |
Rok prod. do | 198307 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 48 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 176 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 234 | |
nr EAN | 5904608000019 |
Rok prod. od | 198508 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Materiał | Poliester | |
Materiał | Polychloropren (Neopren) | |
Kolor | czarny | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Długość [mm] | 950 | |
Długość zewnętrzna [mm] | 960 | |
nr EAN | 5412571000481 |
Rok prod. do | 198507 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Materiał | Poliester | |
Materiał | Polychloropren (Neopren) | |
Kolor | czarny | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Długość [mm] | 938 | |
Długość zewnętrzna [mm] | 948 | |
nr EAN | 5412571000733 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica [mm] | 76,0 | |
Wysokość [mm] | 120 | |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B | |
Średnica 2 [mm] | 72,0 | |
Średnica 3 [mm] | 62,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 | |
nr EAN | 4009026026960 |
Rok prod. od | 198309 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 62 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 282,0 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 222 | |
Średnica 4 [mm] | 234,0 | |
Średnica 3 [mm] | 222,0 | |
nr EAN | 4009026011232 |
Kod silnika | EP | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica [mm] | 110,0 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 6 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelnienie miękkim materiałem | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 102 | |
nr EAN | 4009026601525 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 7 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 | |
Wysokość [mm] | 123 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym | |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 2,5 |
Rok prod. od | 198308 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 62 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 222 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 279 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 222 |
Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 | |
Specyfikacja wg ACEA | A3/B3 | |
Specyfikacja wg API | SL | |
Specyfikacja wg API | SM | |
Specyfikacja wg API | SN | |
Specyfikacja wg API | SN+ | |
Specyfikacja wg API | SJ | |
Dopuszczenie przez producenta | AVTOVAZ (Lada Cars) | |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Approval 229.1 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 505 00 | |
Zalecenie producenta oleju | AAE B7 | |
Zalecenie producenta oleju | API CF | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Klasa lepkości wg SAE | 15W-40 | |
Specyfikacja wg ACEA | A3/B3 | |
Specyfikacja wg API | SL | |
Specyfikacja wg API | SM | |
Specyfikacja wg API | SN | |
Specyfikacja wg API | SN+ | |
Specyfikacja wg API | SJ | |
Specyfikacja | API Energy Con. (SM) | |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Approval 229.1 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 505 00 | |
Zalecenie producenta oleju | API CF | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Klasa lepkości wg SAE | 80W-90 | |
Specyfikacja wg API | GL-5 | |
Specyfikacja wg API | MT-1 | |
Dopuszczenie przez producenta | 341 Typ Z2 | |
Dopuszczenie przez producenta | 342 Typ M2 | |
Dopuszczenie przez producenta | MACK GO-J | |
Dopuszczenie przez producenta | MB Approval 235.0 | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 02B | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 05A | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 12L | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 12M | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 16B | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 17H | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 19B | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 21A | |
Zalecenie producenta oleju | 341 Typ E2 | |
Zalecenie producenta oleju | API GL-4 | |
Zalecenie producenta oleju | Isuzu Axle Oil | |
Zalecenie producenta oleju | ISUZU Large ManTrans | |
Zalecenie producenta oleju | MIL-PRF-2105E | |
Zalecenie producenta oleju | O-76-D | |
Zalecenie producenta oleju | STO 1:0 | |
Zalecenie producenta oleju | STO 1:1 G | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 07A | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 08 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Klasa lepkości wg SAE | 80W-90 | |
Dopuszczenie przez producenta | JSC AvtodiselYaMZ Gb | |
Zalecenie producenta oleju | API GL-4 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Dopuszczenie przez producenta | MB Approval 236.11 | |
Dopuszczenie przez producenta | PSA B71 2340 | |
Dopuszczenie przez producenta | VT H55.633639(G1363) | |
Dopuszczenie przez producenta | VT H55.6336xx(G1363) | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 04D | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 11B | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 14B | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 17C | |
Zalecenie producenta oleju | TL 52162 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Kod silnika | EP | |
Rodzaj paliwa | CNG/LPG | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 | |
Rozmiar klucza | 20,8 mm | |
Gwint zewn. [mm] | 14,0 | |
Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE | |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa | |
nr EAN | 087295114971 |
Kod silnika | EP | |
Rozmiar klucza | 20,8 mm | |
Gwint zewn. [mm] | 14,0 | |
Długość gwintu [mm] | 19,0 | |
Świeca zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
Położenie elektrod [mm] | 5,2 | |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa | |
Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe | |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 1 kOhm | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
nr EAN | 087295059326 |
Kod silnika | EP | |
Rozmiar klucza | 20,8 mm | |
Gwint zewn. [mm] | 14,0 | |
Długość gwintu [mm] | 19,0 | |
Świeca zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 | |
Położenie elektrod [mm] | 5,2 | |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa | |
Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe | |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 1 kOhm | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
nr EAN | 087295172643 |
TECDOC-Nr silnika | 5158 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16428 | |
Materiał | Miedź | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Kształt | Wersja A |
Rok prod. od | 198501 | |
Liczba drzwi | 5 | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
odpowiedni adapter | U | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
nr EAN | 4004260007034 |
kod | EP | |
Ogrzewanie/chłodzenie | Wentylator podwójny | |
Rok prod. od | 198508 | |
Długość [mm] | 836 | |
Szerokość [mm] | 4,7 | |
Ilość żeber | 2 | |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Rok prod. od | 198501 | |
Liczba drzwi | 5 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
odpowiedni adapter | U | |
Ciężar [kg] | 0,131 | |
nr EAN | 3276425741126 |
Rok prod. od | 198501 | |
Liczba drzwi | 5 | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
odpowiedni adapter | U | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
nr EAN | 3276425755451 |
Rok prod. od | 198501 | |
Liczba drzwi | 5 | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
odpowiedni adapter | U | |
załączony adapter | M+A+B+C | |
Materiał brzeszczotu | SBR (kauczuk styrenowo-butadienowy) | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
nr EAN | 3276425750036 |